Ajajaj !!

Igår hände det som inte får/bör hända!!
Mitt knä vek sig...
Suck, Pust o stön..
För er som inte vet så vek sig mitt knä ganska ofta när jag va mindre, så för ca 6 år sedan oppererade jag  knät för att knäskålen satt fel o låg någon benflis i o så va det någe mer,dom satte in skruvar o så,
1 år efter de oppererade dom igen för att ta ut skruvarna och "snygga" till ärret ca 12 cm långt..
Sen va det frid o fröjd med träning o knät blev nogelunda bra,, sen när jag fyllde 18 så vek det sig igen inne på wickan..
Sen har det inte var någe mer, o sen igår kväll vek det sig ännu en gång, jag som nästan hade hoppats på att det aldrig mer skulle hända,
O det gör så J*VLA ont när det händer, man kan inte göra annat än att ligga/sitta och nästan tjuta, gör så satans ont och det är riktigt otäckt!!... Fyy..
jaja mitt knä lär väl aldrig bli bra tror jag!!..

Jaja, nog om mitt onda knä..
 anske ska skriva om det tråkiga vädret istället..?!
I kga regnar det som bara den,.. Bläääää
På förmiddagen va vi till mirjam och filippa på kaffe o barnen lekte med varandra,, =)
Nu sitter jag här o Linnéa gumman sover..
 Hmmm undra vad man ska hitta på i eftermiddag då?!

Joooo, Vi kanske ska köpa bil förästen !!
Hittade en igår, i typ topp skick =).. underbart faktiskt, men det är ganska bråttom om vi ska få den :P

Älskar min underbaring <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0