Lära gå !

Skumt, i torsdags gick Linnéa jätte mycket på öppna förskolan och hos faster A, i fredags gick hon lite hos Mirjam !
På hela helgen har hon inte gått allt, (hemma )
Idag har hon gått mkt hos mirjam och på öppna, när vi kom hem vill hon inte gå..
de e bara hema hon inte går.. Fast idag har hon dock gott lite iaf !
Aja de kommer när de kommer

Här övar hon på att gå hemma hos mirjam



Super duktiga tjejen !!


Älskar mitt troll !♥

Stackars Linnis har vart förstoppad nu, så idag fick vi ge henne microlax.. Det kom lite då, men inte så mkt jag vill att de ska komma. hehe.. Imorgon blir det lactulos... :( Ush, villatt hennes mage ska funka ordentligt..

Kommentarer
Postat av: AK

Usch lilla gumman... :/ Hoppas det blir bättre snart !!

2009-01-19 @ 22:44:22
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: saramichellesmamma<3

aaw vad söt hon är :D



Har hon också problem med magen? min dotter har gått på ständigt laktulos sedan ett bra tag tillbax nu :( får även ge mixro lax om vart annat ibland..

Men det går i perioder med magen sedan hon började krypa,för nu har hon bara fått laktulos 2 gånger på 2 månader.. Tycker så synd om dom när dom har sånt krångel med magen :(

2009-01-19 @ 22:58:21
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Syster

Duktig hon är.

Kul att hon börjat gått. längtar till jag får se henne ta ett par steg.

Hoppas det går bra att jag sover hos er någon natt när jag kommer hem?

2009-01-19 @ 23:03:57
Postat av: Emelie

Gud vad söt hon är, och så fort tiden går..! Så söt ju blir galen :) hihi

Hoppas allt är bra med er :)

kramar

2009-01-21 @ 14:16:49
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0