Borta bra...

Men hemma bäst !!  Är det inte så?!

Jaa, i fredags åkte Jag, Stefan och Linnéa till gävle/sandviken och hälsade på min syster och hennes kille !
Resan dit gick bra, hem likaså ! Var på valboköpcentrum o på kvällen käkade vi taco ! Mummma !!
Vi hade iaf jätte trevligt !

MEN!!!!!
Eva och jag packade ut allting ur vår bil (hade kört in på gården ) sen när vi hade bärt upp allt så låg ju allt i hallen, väskor, täcken, sängar, kuddar o påsar ja allt som tillhör en resa !
Tittar jag i hallen, o ser att vi glömt  Linnéas väska med kläder hemma!! Faaan!
Så de va ju bara o köpa nya kläder till henne, Eva, jag och Fredrik fick åka iväg till klädjätten o köpa nytt !
Annars när jag åkt till stockholm o så så har ju Linnéa o jag delat väska, men tänkte göra det lite smidigare nu,
 O de blev ju väldigt mkt smidigare !!!

Linnéa kraken håller på att få mer tänder, hon fick ju 2 runt jul, och en till har vi märkt idag så nu har hon snart 5 tänder
Hon drägglar dessutom liter med dräggel oxå, förkyld är hon med, hon hade 39.4 i temp nyss, men de kan ju vara för tanden !   Jaaa allt på en o samma gång !
Älskar min snutt mest av allt !!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi ska nog vänta ett par dagar innan vi kommer om hon är sjuk.

kan ju ta nästa gång mamma är ledig :) ja slutar tidigt i veckan ja.

2009-01-04 @ 22:04:32
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Syster

Det var trevligt för oss också att ha er på besök! :)

Synd bara att ni hade glömt Linnéas kläder hemma, men det gick ju bra ändå.

antar att du kommer att sakna flippret? ;P

2009-01-08 @ 17:24:30

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0