ska jag eller ska jag inte ?!

Möblera om i sovrummet nu?!

Vi har en vit ful bokhylla vid ena sidan sängen, adra sidan har vi min brudkista..
O när man kommer i i tummet ser man den där fula bokhyllan, så jag tänkte byta plats på dom!!
Stefan och jag pratade om de igår kväll att det är fullt o komma in o se den där..
men orkar jag nu ?! borde ju passa på eftersom linnéa sover,
o om stefan o jag ska göra det tillsammans så blir dte j inte gjort inom de närmsta halvåret.. så egentligen har jag juinget val?! nu eller aldrig lixsom ! Haha.. Eller jag skabara sitta o ta de lugnt när hon sover ?!
ojoj.. Hoppas de va nåt intressant o läsa i denna blogg !

Jo förästen, i förrgår fick vi bord och 2 stolar till Linnéas rum (barnstolar+bord från ikéa)
Det här:

O när AK o jag kom in i hennes rum igår så sitter hon bordet och skrattar.. Min gullunge !!
Hon äventryrar verkligen allt hon kan klättra på!!
Min snälla pappa ska hjälpa mig att måla bordet när ja köpt färg, tänkte måla det Ljusrosa..För ena stolen är lite målad o förstörd, men det täcks ju lätt över!!!

som vanligt :
Älskar min onge <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0