Full rulle!

Idag har det vart full rulians kan man väl nästan säga!
Morgonen börjad med att stefan hade lagt sina byxor i hallen,  han skulle duscha, i byxorna låg hans mobiltelefon, så hade han snoozen på kl 7!! Jätte kul, så Linnéa vaknade då av den oxå, jag va lagomt glad kan man väl säga!! :P
Sen efter så kliver vi upp, och klockan 9 ska vi ta bussen till öppna, då får jag syn på att vantarna till vagnen har stefan lyckats få med sig till jobbet ! Tack för den, lagomt kallt  så stefan förgyllde inte min morgon idag iaf.. Men vem vet, imorgon kanske det blir frukost på sängen istället ; ) Eller inte... ' Hoppas han läser detta*

Sen va vi på öppna o lekte, snen tog vi bussen hem vid 12, sen kom min faster upp!
Och då började jag och baka! Bakade när faster va här Kolabakelser, (misslyckade)
Sen kom AK, då bakade jag bullar AK, va med en sväng oxå, o höll koll på Linnis åt mig!! Tack för hjälpen!
Linnéa brände sig även på ugnen, stackars henne! Så nu är hon röd på handen, fått en liten blåsa, hoppas det inte blir värrre bara.. men nu kanske hon lärde sig att ugnen är varm!  AK ringde och frågade sin mamma efter typ 2 timmar vad man kunde göra, för Linnéa blev gnällig, antog att hon hade ont då.. Så vi la på lite alvedon på handen!! Tror det blev bättre då!

Ha det gott!
Som vanligt måste jag oxå skriva att jag älskar Linnéa

Älskar min underbaring till Dotter, Hon är allt för mig!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

jodå, jag har både bil och körkort, men det blir alldeles för dyrt att ta bilen. Ibland åker jag med marcus när det passar med tiden, men det är ganska sällan.

är du mammaledig än?

kram

2009-02-02 @ 22:24:00
URL: http://ladyfia.blogg.se/
Postat av: AK

Vad då misslyckade ^^ De var ju hur underbara som helst !! :P



Har det blivit något bättre med hennes hand än ??

2009-02-03 @ 14:28:32
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0