tror !

Igr tror jag att jag hade en topp på mina kära besökare!
Love <3
men inte en endaste kommentar ?!!
Skärpning på er om ni vill läsa min blogg.
 Ingen kommentar, ingen läsning!!
Låter det som en bra idé ?!

Shit vad de va kallt ute idag !
Eller ?!

Just, ja i min blogg nämner jag bara hundar o barn!
Men det finns ju faktiskt katt i familjen oxå!
jag ska inte säga att att katten o jag älskar varandra, för det gör vi inte
tror mer vi avskyr varandra, fast ändå älskar varandra..
Kompliserat ?! eh jaa kanske de
men vi bråkar alltid när vi ses ! Alltid ska vi bråka med varandra,
fast det är nog bus från hjärtat ändå <3 

Här får ni se bild på "lilla" Fridolf"



O så tänkte ni, Fridolf, Vilket gräsligt namn!
"eh ja det är ju en KATT, vad hade ni räknat med" 
Mamma har även en till katt som kommer till henne,
 men lägger inte upp bilder på den, vi har inget "band" än till varandra !!!
Den har jag döpt till ALGOT ! Eh ja,. de e ju faktiskt oxå en katt!!


Uppdaterar säkert ikväll igen  !!

Älskar min tjeja meest av allt <3


Kommentarer
Postat av: £va

äntligen fick du döpa en katt till Algot, eftersom Annas verkligen skulle heta Mini :P

2009-12-03 @ 23:26:31

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0