Snart jul!

Japp, snart är det jul sägs de..

Själv lämnar jag ifrån mig skruttan på fredag, o hon ska sova hos Stefan i 12 dagar!
Jul ? har inte äns handlat klart alla julklappar än...
har ingen julkänsla alls, inte i kroppen, hemmet eller nåt.
Känns bara lite ensamt iår faktiskt!
Men kanske kan vara skönt o vara själv oxå!
Eller ja, ska ju till min faster på julafton, där hela tjocka släckten kommer!
Kommer nog ha sällskap mån-torsdag iaf!
Då är de kramkalas !
Återkommer senare med den saken!

Idag på förmiddagen har min faster, kusin och kusinbarn varit här!
Sen kom pappa med skinka till mig MUMMS!
Sen kom mamma och hälsade på!!
Så när mamma va här "bakades" de skinka o ugnen o några timmar !

neee. vet inte vad jag ska skriva !!

Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: jimmy

vännen! du vet att du kan vara hos mej under julen och du vet att du mer än gärna får bo hos mej så ska ja försöka få dej att tänka på annat på ett bra sätt om du tillåter ?



puss å kram

2009-12-16 @ 20:42:40
URL: http://darlingsunshine.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott för dig o kramas lite :)

Hoppas ni får de supermysigt!! :)

2009-12-16 @ 22:03:47
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0