Lucia !!

Gårdagen va det ju Lucia !
Linnéa va självklart världens vackraste lucia =)
Vi började lussa på dagis, Linnéa ville inte alls vara med,
 så hon satt i mormors, mosters och mitt knä  och kollade när dom andra barnen sjöng!




Sen åkte vi till dfs, där på Posten var det degerfors Lucia!
Linnéa stog i en kundvagn och dansade och kollade på Luciorna !


Sen lämnade jag henne hos hennes farmor efterson det är Stefans vecka !
men en jätte bra vecka har jag haft, eftersom jag har träffat och umgåts med Linnéa i 2 dagar :D

Imorgon kommer Linnéa hem igen =)
Men tyvärr bara till på fredag, sen ska hon vara hos Stefan i 12 dagar, o sen hos mig i 12 dagar, så har vi bytt veckor så jag har samma veckor som mina kompisar !

O så har ju min syster varit här på besök oxå =) 



Älskar min tjej mest av allt <3<3


Kommentarer
Postat av: £va

lite trött man såg ut att vara då.. :P

2009-12-14 @ 12:33:07
Postat av: Sessan

ooh tack så mkt, det värmde :)

ja det hoppas ja också att vi kan :)

få upp kontakten igen vore inga fel.

kram

2009-12-14 @ 18:06:01
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0