Jahopp!

Så vad händer nu?!
Ska jag behöva träffa hela släckten som inte har kontakt för en sån här sak?!
Känns inte rätt! vi borde ha träffats tidigare under roligare omständigheter!
men jag är så oerhört tacksam o glad att jag fick träffa morfar innan han gick bort.
kanske va de meningen att vi följde med upp just den gången för 2 veckor sen?!
Men nu blir det tripp/trippar igen till dalarna för tråkigare saker!
Ikväll kommer mamma, då får jag veta mer om vad som hänt !
Vet inte så mycket mer än att min moster va på väg upp o va 45 min ifrån att hinna vara med honom.
men han har det bra där han är nu! Han har levt sitt liv!
Sov gott morfar <3


Skriver mer ikväll om dagen!

Älskar min underbara tjej <3 Hon är ljuset i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jo det är bra med mig, som svar på ditt meddelande på min blogg.



Tråkigt det här med din morfar, och nu innan jul och allt. Beklagar verklligen!:( Synd att behöva träffa släkten av såna här sorgsna omständigheter, och inte roliga som du skrev. Hoppas allt går bra!



Va rädd om dig!

Kramar!

2009-12-16 @ 14:01:02
URL: http://missjozie.blogg.se/
Postat av: erika

var rädd om dig, tänker på dig. kramar

2009-12-17 @ 09:42:04
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0