igår

Igår va vi några goda vänner hemma hos mig som umgicks o hade trevligt =)
Tack för en rolig kväll =)

Idag har jag vart i dfs hos pappa
ätit fisk, sen gick jag ner till Amanda o snackade skit några timmar !

Nu blir det sängen för min del, va tvungen o slänga in ett blogg inlägg innan !!
Känns som jag inte haft tid med bloggen, fast jag har ändå inget o skriva..
Skriver mer när jag har Linnéa, för då händer det alltid mer på dagarna !

Linnéa kommer på onsdag, det längtar jag efter jätte mycke !
Då ska hon vara hos mig i 12 dagar:D
Då blir det massa pulka åk, guuud så jag längtar !
Måste inskaffa mig ett par termobyxor innan så jag inte fryser!

Älskar o saknar min tjej <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0