Blogg ..

Sitter hos Anna med min dator i knät :D
Anna tyckte de va tråkigt att jag inte bloggat.
Så får väl göra det på deras bredbandsbekostnad:D


En bild på MIG och Annas Kisse Mini !
Jag ser inte snygg ut, kanske för att jag pratade samtidigt och försökte få uppmärksamheten av katta ...


Igår åkte skrutt till Stefan igen.. tråkigt men sant..
Men MYCKET positivt att på fredag får jag träffa henne 2 gånger :D
Först på morgonen på Lucia på dagis, o sen på eftermiddagen då jag ska "låna" henne ett par timmar eftersom min syster kommer hem och vill ju självklart träffa henne
Så jag frågade Stefan snällt och han förstog att Syster vill träffa Linnis !!

Jaja, en liten uppdatering från mig !
Ska svara och acceptera era kommentarer nu :D
Älskar och saknar min tjej <3




Kommentarer
Postat av: Anna

MIN söta kisse :) O MIN söta Sussie :P

hehe, kan inte bli bättre kort :P

tur du kommer hit o pluggar så ja slipper städa ensam ;)

2009-12-07 @ 12:15:16
Postat av: Anna

Hur gammal är linnis nu?

2009-12-07 @ 18:50:52
Postat av: erika

vad söt hon är din lilla dotter: jo tack bra här bara haft så ont i magen idag. kram kram

2009-12-08 @ 17:07:09
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0