Mörbultad!!

Mörbultad kan man nästan säga, Typ svåra år!! 
Nää, inte riktigt, Men en jävligt elak stol!!!!
Fan, jag skulle sätta mig i den., o poff så ramlade den, o stackars lilla Sussie skulle försöka hålla balansen för o inte ralma,o PANG in i hörnet på Annas databord !!
Så idag har jag liiiiite ont, i hela sidan och i benet som är lite blått..
Hmm, Jaja, Sånt händer, även om man är nykter faktiskt !!

IDAG KOMMMER LINNÈA !!

Om inte äns timmar .. Åååhh så jag längat..
Har bara träffat henne  1 endaste gång på en hel veckan =(
men nu ska hon va hos min i en vecka,  O de ser jag fram emot
O imorgon ska vi till öppna och BVC !! Ska bli kul o se vad hon väger o så,
 de e ju 18 månaders kontrollen !!
Noooope, nu ska jag gå o storhandla lite på ica,
o sen dammsuga o torka golven här hemma så de e fint till skrutt kommer

Älskar o längtar efter Linnéa mycket nu =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hehe du är smidig du! :)

Kul att få träffa lillan igen. längtar också till jag får träffa henne :D

Synd på torsdag lr fredag!

2009-08-23 @ 14:23:32

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0