LINNÈA

Nu är Linnéa hemma igen, eller har ju vart de sen i söndags =)
När hon kom hem och vi ätit kvällsmat så gick vi ut till lekparken o lekte lite.
Hon vart skit arg när vi skulle gå in.. Ojoj..

Igår (måndag)
Åkte vi bussen 8:05 till öppna.
va jätte kul o komma tillbaka dit och träffa alla mammor och barnen som bara växer o växer...
Så kul o se barnen i samma ålder som Linnéa hur olika alla barnen utvecklas och är
Sen efter öppna fick Linnéa sova i vagnen, då kom mamma så gick vi och åt kebabtallrik.
Sen kl 15 skulle vi till BVC
Linnéa väger nu 12045 g och 85 cm lång
Hon har växt 4.5 cm på bara 2 månader, hon är verkligen LÅNG tjej!
Får verkligen hoppas att hon itne tar över min korta längd sen när hon blir äldre, USH o fy o va nästan dvärg..

Hon fick ju även spruta, för mässling, påssjuka och röda hund tror ja de va
Hon gallskrek, vi va 4 personer som höll i henne stackarn, hojn bara skrek och försökte kämpa emot..
Va jätte jobbigt för mig.. Gör ju ont i mamma hjärta när hon är ledsen!!
Så va hon ganska gnällig tills vi gick ut därifrån pekade på plåstret på armen och sa aj hela tiden, men BVC sa att det svider ..
Stackars min brud !!
Så om ca 1 vecka kan hon få feber och utslag, då är hon nog hos Stefan,
 Men hoppas hon slipper undan de, för jag vill isf ha henne om hon är dålig, fast ändå vill jag ju inte, men jag vill kunna ta hand o rå om henne då ju..

När vi skulle åka hem så komv i inte på bussen heller, HMMMM Sur man blir,
det gick inte o öppna bakdörrarna, men tur va så va ju pappa i stan för vi skulle ju på bingo, så han kom o hämta oss i sandviken.. Jaja

O på kvällen bar det iväg till otterbäcken, Ingen vann såklart..
Faster R satt o vänta typ 5-6 ggr om inte mer.. Suck

Jaja, snart kommer Josefine hit på besök =)
Dricka lite kaffe o snacka skit !!

OJ vad jag skrivit mycket nu..
Ni behöver ju inte läsa om ni inte vill, e ju faktiskt ERT val !!
Hehe, men alltid är det någon som är intresserad av äns liv kanske .. eller nja, rätt många har jag ju sett :D

Älskar denna vacka tös <3





Så underbart att ha henne hemma igen =)
Dock är hon på dagis nu..

Och imorgon hörre nii
DÅ BÖRJAR JA SKOLAN !!
Wiihooo, de set jag fram emot, ut o bli social igen :D


Kommentarer
Postat av: erika

vad söt hon är:)

2009-08-25 @ 19:42:10
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0