As kalas :D

Jaahopp, då va denna natt över då   :P

Igår så efter jag bloggade så gick vi ju till Anna, drack en kopp kaffe o sen beställde vi mat, o medans anders åkte iväg o hämta maten så la jag mig på soffan o tvärslocka,.. Sov väl i 2 timmar typ ! Haha, så jag fick äta efter de andra.

Sen körde Anna hem oss för hon skulle åka o jobba, Jimmy va badsugen men hade inge sällskap, o vem säger nej till att åka Cab o Bada ?!  Inte ja, syster ville dock inte bada, bara åka Cab =) Hehe
Så det blev ett litet snabbdopp i värmen !!

Sen hem o gjorde oss iordning o knäppte en Gin !!
Sen bar det iväg till kåken o där va jag till typ 5 imorse tror ja klockan va !!
, Tjiihoo vad roligt jag haft !!!
Dans, Musik, god mat o massa gott folk !!!  Fint de =)
TUSEN TACK TILL ANDERS,
Som va vaken så länge och ville köra hem !! TACK !!!


O nu är det söndag !! VECKANS HÖJDPUNKT !!
Linnéa kommer om 40 minuter   =)
De ser jag fram emot kan jag lova, Längtar ihjäl mig efter henne !! Min tjej !!
Älskar min skrutt !!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Tack! Joo, det är bra! Själv då?

2009-08-10 @ 19:15:14
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jo de är bra med oss :) med er då? Kram

2009-08-10 @ 23:27:35
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0