Utkast: Nää, allt ...

Nää, allt försvan när jag skulle lägga in bild. så skriver inte om allt!! Bara kortfattat!!!
Igår va AK o jag till systemet, sen kom Carro o sen Mirjam o Filippa o Renate..

Ungarna bara busade o busade och gjorde HYSS    !!!!!



Hmm, Ja precis HYSSS!!!

Doom får ju självklart gå iväg en stund själva, o sen efter en liten stund tittar man till dom.
För Vårt hem är "barnsäkrat" inge smått eller farligt direkt de kan få tag på
Men funderar på om man inte ska gå hack i häl vid dom istället..

Det är ju så att Linnéa har ju kommit på att hon kan öppna skafferiet, men vad jag vet har vi flyttat upp sakerna, men man kanske glömmer att hon växer ?!
Jaa de va våran frukost som ligger på golvet och i deras magar iaf!!!
Hoppas bara dom blev riktigt mätta och belåtna =)

Jimmy kom även hit igår oxå! Då va Renate kvar.. Fast han kom ju av en anledning! Hämta lite saker! Och även ge mig =) Hihi.. Fick en flarra lakrits shots av honom :D Mummma på lördag de !
Tack så mycket Jimmy !!!


Tänker mycket på vad som hände Linnéa i Tisdags, tänk ?!
Jag är så himlans glad, igår så kramdes vi och pussades jätte jätte mycket!
Men ni förälder, Har ni någon gång hunnit tittat på er barn och tänkt :
" H*n Lever inte, det är kört, vad här hänt?! "
Sån himla hemskt känsla att hinna tänka att ens barn inte lever,.. Ush, jag mår jätte dåligt och går o ältar, Kollar henne hela tiden osv..
Idag ska vi Cykla igen, det kommer att gå Jätte bra, Både jag och Linnéa tycker ju att det är super kul! 
Men kommer stanna några gånger extra!
Efter dagen kommer jag nog inte älta så himlans mycket mer när jag inser att det går bra !
Jaja..!!

Älskar min underbara tjej ! Hon är så fantastisk och underbar!!  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dom är för goa när de e små barn.

linnéa blir nog en riktig liten emil kopia ;)

kram kram

2009-04-09 @ 18:23:09
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Sv. Jaa ibland är dom verkligen FÖR goa ja! Hehe

Jaa, en rikgit emilina kanske :D hehe

Får man fråga vem du är ? Nyfiken

Kram

2009-04-09 @ 20:23:02
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0