Partaaaj!

Yes, idag blir partaj hemma hos mig :D
Ska åka till Degerfors till Snälla Far som bjuder på middag :D Mumma, skönt o slippa laga mat själv oxå för den delen!
Sen ska vi till min Snälla Mamma och lämna Linnéa, snäll hon är som tar henne över Natten !
Tänk vilka underbart Snälla föräldrar jag och min syster har !
Jaa, precis, Min syster är ju oxå här nu !

Längtar till kvällen tar sin plats !!!


Igår va Anna och Anders här på Besök, Jätte trevligt va de
Satt och bubblade om allt o inget!
Fick present av dom, då underbara dom är,
En hårtork, jag behövde verkligen en ny, min e ju kapputt
2 Skivor till kvällen med musik, dessutom dubbel CD, så 4 skivor till kvällen =)
Då måste vi rocka loss Anna o Andres :D¨
Tycker det är extra kul att Anders är med hit oxå, för det är så sällan som kompisars sambo/killar är med,
Blirt lixsom lite annat snack o sådära, o även Stefan va ju med igår oxåå!

Ses ikäll allesammans !!!

Kommentarer
Postat av: erika

glad påsk på er:)

hoppas det är bra med familjen.

lust att ta en fika eller nått nån dag?

kram kram

2009-04-11 @ 23:57:51
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade roligt hela kvällen... utom i slutet!

Men ni är underbara alla sanna VÄNNER!!

2009-04-12 @ 03:09:47
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0