Måndag igen!

Ja, helgen har gått på tok för fort som den alltid gör !
I fredags satt Stefan o jag bara hemma, kollade på talang o käkade chips o dipp! Mumms!
Var det någon som såg talang?! O knöckebrödsdansen! haha, Jag höll på o dö så sjukt rolig den va!
Lördagen va ganska lugn kan man väl säga, va till carro på kaffe, sen till Anna o max på barnkalas :D
O på kvällen v vi och käkade godmat o så!

Igår va Anna här, Linnéa fick 2 jätte söta klänningar av henne! Tack gumman!
Hon har på sig ena idag *Konstigt om hon skulle ha bägge samtidigt:*
Hon va super duper söt i den, Lite lång va den dock, men de gör ju inge! Så fin blev hon iaf=)
 (((( fas hon skulle ju vara fin om hon hade en sopsäck på sig oxå :P   )))

Idag kommer Anna och hennes mamma hit oxå, har jag fattat rätt sä är hennes bror oxå med ?! =)

Känns som jag har veckan fullspäckad av äventyr, På torsdag öppnar ÖoB ! jiipiiee, mamma kommer hti efter jobbet, så då ska vi dit och cheecka läget!!

Jo förästen, ni har vi äntligen en fungerande dator :D Tjoohoo, Hoppas aldrig mer att karln rör den nu !! haha
Dock så går den typ inte o starta, men måste starta om den ca 3-4 gånger, man kan ha tur och bara behöva göra det 2 ggr:P jaja

Nu ska jag dricka kaffe, sen plock bort lite skit, sen bege mig till stan, för imorgon är det ju kalas då Mirjams Filippa fyller hela 1 år ,  Så då måste hon ju få en present av Linnéa !

Älskar min snutta mest av allt! Hon är så underbar, hon går och flirtar nu med folk, alltså, blinkar med ögonen!
Här i veckan så flirtade hon så mycket att hon fick tårar i ögonen, minns du de Anna ?!
hehe, när man har barn så kan man inte göra så mkt annat än o skratta, O skälla
Hon ger mig så mycket glädje och skratt, hon gör så mycket roliga saker på en dag så mitt liv lär ju bli jäättte långt så mycket som jag skrattar,
Ett gott skratt förlänger Livet!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0