Läkarbesöket!

Vi fick till slut en tid till läkaren igår.. Linnéas CRP ?! Värden va lite förhöjda en inge fara med henne..
Men hennes mamma då?! Idag är Jag sjuk istället.. eller ja, det började igår, o idag är det värre..
Dricker Linnéas hostmedicin, (frågade om jag kunde de ) tar bara större dos än henne..
imorse körde stefan henne till hennes farmor, jag orkar verkligen inte idag.. Så stefan ska även sluta tidigare..*skönt*
Har legat o sovit hela förmidddagen nu, ska lägga mig en stund till nu, orkar inte sitta vid datorn heller..

Älskar min underbara dotter <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo! :)

Ska bli riktigt trevligt o ses idag.

Länge sedan känns de som :P

Men ja är genomförkyld men de borde ju inte smitta er som precis varit det. Hoppas ja...



Kram kram ses om några timmar.

2009-04-06 @ 06:11:32

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0