JESPER


jaaa, Snart kommer underbar jesper hit :D Han är så himla go o snäll !!
Han ska sova bredvid mig ända till lördag ! 2 varma nätter =)
Stefan har dock redan gjort klart för mig att "ingen hund i sängen får vara"  hahahha, det trodde han va, de e ju han själv som kallar upp hunen till sängen.. hehe

En ganska gammal bild på jesper och Linnéa!
Linnéa ca 8 månader




Kolla vad liten hon va ?!


Kolla här, ännu mindre.. Bara några dagar.

¨¨¨¨

Shit, känns intee som hon vart såhär litennågon gång faktiskt !! Min stora tjej nu !!



Cykel turen gick bra idag, idag satt och och brummde precis som hon ska..  Uuhhh =)

glöm inte bläddra neråt och läs om gårdagens händelse med BARNEN !!!

Älskar min skrutta mest av allt !!!

Kommentarer
Postat av: AK

Sv. Ja men det är ju klart du gör !! ^^ I vilken annan kategori skulle du tillhöra :P



Ja usch ja !! Och då såg jag bara på det i en kvart !! Den dära med tre och en till i magen... Jösses... Och den där som försökte med abort, hon brydde sig nu nästan mer om sitt utseende än sin son jue :/



Jo det gör vi !! ^^ Är taggad till tusen och Betty följer med oxå !!!

2009-04-09 @ 22:42:16
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0