jaaaaa!!!!!!!!!!!!

jaaaaaa, Har nyss badat Linnéa
VI HAR VUNNIT EN KAMP!!!
Idag ÄLSKADE hon att bada !!!
Fatta ni vad jag är lycklig..!!!
Jiiippppiiieee, Hoppas detta håller i sig.. Har verkligen hjälpt vår hårda träning i helgen !!!!
Fast tog dock inte håret, ska göra det imorgon eller torsdag !!
Detta duger för dagen och jag är så lycklig..
Längtar till stefan kommer så jag kan berätta för honom om badet !!!
Helt sjukt, hon va som ett helt annat barn, det kanske inte var Linnéa jag badade ?! känns inte som de.
Aahh vad jag är glad <3
Älskar min tossa mest av allt, idag har hon även haft en snodd i håret hela dan.. hehe Sååå söt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi :)

va ju roligt idag när hon fick dricksvatten på sig ;)

2009-04-14 @ 20:00:30
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Erika

Okej vad bra att det är bra med er:) jo Tack det är bara bra här också. Ja jag tycker också det vore kul att ses. Vi kan ju höras på sms eller nått.kan skriva mitt nr på lunar nästa gång jag loggar in där:)kram

2009-04-14 @ 23:17:26
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0