Ingen

Ingen blogglust har jag, men tog miig i kragen ändå!!
Ingen MSN har vi,
Igen hel/bra dator heller
Jaa, alla vet väl hur de slutar när en karl gör något ?!
Det blir lixsom halvklart allt!!

Men men, går ju inte gräma si över det, datorn funkar ju iaf!!
Med ubuntu,för den som vet avd de e ..
 jag vet inte !!
Igår hade vi en "heldag" med anna kan man ju nästan säga, från 13:30-20 !!
Hon är så underbar!!

Men nu ska jag åka hem till Mirjam och filippa på Kaffe !!

Byebye, ska hämta min underbaring på Dagis sen oxå
Sååå himla rolligt o hämta henne där, skönt när hon åker, men SKÖNARE o få hem henne, den här egentiden behövs oxå, men behöver mer tid med henne !!
Älskar och umgås o busa med henne !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är UNDERBAR du me!! <3

2009-04-14 @ 16:52:58
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0