Helgen!

Min helg har varit jätte bra, förutom en natt !
I fredags va Anna här, kollade på talang o så =)

I lördags va Anna här igen, vi va till ÖoB med våra gubbar, de va ju till "apoteket" o så
På eftermiddagen kom Amanda och Nicolai oxå
Vi grillade med våra gubbar och Amanda, Mumms vad gott, efter maten gick Anders och Stefan hem till Anders och Anna o drack öl o kollade på hockeyn för att sedan gå ut på wickan o kolla på DLK!!
Amanda och Nicolai sov äver här så de slapp åka hem så sent, Anna jag och Amanda satt och splad ekort och bubbla tjejsnack !
Tack tjejer för en trevlig kväll <3

Linnéa var dock gör knövlig på natten,, i lördags fick ju jag sov morgon å stefan tog upp Linnéa, o hon vaknar 7:30 istället för 6 + att hon sova hela natten med 1 enda avbrott !!!?! 
O i söndags fick stefan sovmorgon då jag skulle ta upp Linnéa, hon knövlade hela natte nästan och skulle upp 7..
Pappas tjej kan man ju verkligen säga!!

I söndags va Anna här, drack akffe och va till willys o handlade, va även ute med LInnéa i lekparken en liten stund, men vädret v ju inte så trevligt då ...

En helt vanlig måltid med Linnéa <3



Linnéa och Nicolai hade lite kramkalas på söndagmorgon! Godingarna <3






Oidag va Linnéa ledig från dagis, så vi har vart till öppna förskolan o hälsat dpå där, deva länge sen och vad stora alla goa barn hade blivit !!!

Linnéa har förästen fått för sig att man inte kan sova i vagnen längre... Vet inte varför, kanske för hon är van och cykla hem och äta efter maten o bumms i säng o sova, så hon har väl antagligen vant sig med att somna i sin egen säng, i hennes trygghet med hennes nalle kanske !!
Undra hur det kommer gå på dagis, vet inte om jag kanske ska skicka med nalle, för nu ska hon åter igen somna i vagnen i ca 3 veckor..! Ska ringa o prata med dagis om de..

Älskr min underbara tjej <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alltid lika roligt hos er när hon ska äta själv ;)

Fixar in bilderna ikväll när ja får tid :)

Kram

2009-04-27 @ 14:07:25
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Eva

hehe vad hon kladdar :P

2009-04-27 @ 15:49:57

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0