Friska

Nu är vi äntligen friska .. eller ja, inte100 direkt, jag är snorig och hostar lite, och samma med Linnéa!
I lördags skulle vi vart till min foster mormor men eftersom vi va sjuka så vill vi inte smitta henne.
Skulle även åkt med mor till örebro o köpt tv, men samma där så orkade vi inte, så vi gjorde de lpå söndagen istället!
Jaa, i söndags var vi till örebro, köpte TV med min mamma, hoppas hon vart nöjd, men de verka som de iaf !
sen käkade vi även där.. Lämnade Linnea hos min pappa nä vi åkte eftersom vi inte kunde ha barnvagnen med oss när TV skulle in.. Ó så tänkte vi att de va ju länge sen pappa hade henne så hon fick vara där..

O hemma hos pappa finns det en apa som jag och min syster hade när vi va små, med ögon som rör sig och så kan man stoppa tummen i munnen! Linnéa ÄLSKAR den, hinner knapt klä av henne ytterkläderna innan hon ska in o hämta den i ena sovrummet, hon vet precis vart den är-..Så kul <3

O vet ni vad jag har fått ?!
EN CYKEL !!!! Ååh det är så himla roligt !
Fick den av mamma och pappa för imorgon fyller jag ju "apoteketmyndiig"  ( 20 år)
Så nu idag vid 11 när jag ska hmta Linnéa från dagis ska hon så sin första cykeltur, Hoppas hon gillar det lika mycket som sin mamma :D
 



O när Linnéa fått sin cykeltur, så kommer Anna hit <3

Älskar min underbara dotter <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart kommer ja till dig!! :D

2009-04-06 @ 10:44:44

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0