Faster

Faster T ringde o ställde på mig !!!
hahaha
Hon Jobbar på samma ställe som en som va på festen jobbar
Han spelade in mig när jag dansade och sjöng här hemma i lördags..
Så Min faster ringde och bara skrattade åt mig :D
Tur att mina fastrar  är lite "festgalna" så de förstår o skrattat !
O så pratade jag med en granne igår, hon hade typ "sjungit" med oss ifrån sin lägenhet. hehe

Snart ska jag åka o hämta snutten från dagis
Va med o lämnade henne idag för idag har jag bilen, så körde ju Stefan till bråten oxå!
Linnéa är så duktig när man lämnar henne, vinkade hej då o så =)

Förästen, är det någon som lagt märke till min skrivning?!
Jag ska försöka skriva lite prydligare, inte lika många slarvfel med hoppande bokstäver o så !
Hoppas att det kommer gå bra ! Ni får gärna vara på o gnata o tjata och påminna mig =)

Igår gick inte badet så bra som i förggår, men det gick bra ändå. men hon tyckte inte det va lika kul ! Spänningen fortsätter ikväll!


Älskar min skrutt !

Kommentarer
Postat av: Celina

Haha, oj! Jag ska nog inte lägga mig i och märka ord då, för jag är nämligen fruktansvärd då det gäller sånt..

2009-04-16 @ 12:41:16
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0