Dagen!

Min dag har varit toppen kan man säga!
Gjorde den där roliga saken:P sen kom Anna, Carina ( hennes mamma) O max ( hennes bror)
Fick kläder till Linnéa, ni är så himlans snälla! Jätte fina sommarkläder fick hon, o max hade köpt en boll och en bil till henne och slagit in! Så go han är!
Han vill leka med Linnéa hela tiden, de skulle ha sagostund o så.. Goa ungar är =)

Imorgon är Linnéa ledig från dagis, för på förmiddagen ska vi till Mirjam och Filippa på tårta och vid 13:30 ska jag till amf, då ska Anna komma hit och titta till Linnéa, snälla Anna , det kommer ju gå super duper bra, för nu känner ju Linnéa och Anna varandra mer ! Tack snälla =)

Ha det gott, Nu ska jag umgås med Stefan, se om TV: har något att bjuda på

Älskar min skrutta, Eftersom hon är ledig imorgon så tycker man ju att hon ska sova längre på morgonen.. men ska vi tro på att hon gör de.. nää. men håll era tummar iaf!!

Joo förästen oxå, eftersom Stefan har fixat med datorn så har alla era blogg adresser försvunnit, några har jag på minnet, men Skriv gärna och påminn mig om era bloggar därute :D

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0