sim

Igår var vi till  mirre o filippa, sen åkte vi på babysim
det är så himla mysigt att bada med henne, och Linnéa älskar det oxå, Fast igår vart hon rätt gnällig.. men hon va väl
trött..

Idag IGEN ska jag titta påm lgh, typ min fritid och springa på visningar ! haha.. Men de gör inge. Någon gång lär jag väl hitta den perfekta för oss oxå !!

Men nu kl 10 ska jag på EVK med skolan, får sehur de går o vad de säger !
Ska ha med Linnéa och visa upp henne oxå !
Så nu ska ja gå o göra mig ordning !
Ha en bra dag !
Kram

Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Har du något förslag på en bra hobby? Ha det guld!

2008-09-02 @ 08:37:00
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0