Krypa !

Linnéa börjar krypa nu =)
Fast hon kommer ju ändå på att det går fortare att åla sig fram, så när hon krypit 3 steg ca så lägger hon sig och ålar !
Busunge !
Så himla kul när hon gör så mkt framsteg, hon har ålat i lite mer än 2 månader, vi trodde hon skulle skippa krypandet och åla o sen resa sig på en gång, men nu vrkar de som om hon vill krypa ! hehe !

Idag kommer pappa hit o skulle göra något jag inte minns just nu ..:P Hehe
O sen kommer AK hit

EN VECKA KVAR.. Jipppiiieee vad jag längtar !!

På veckan ska pappa o jag köra kartonger, o på helgen blire alla möbler !! :D
Så nu äre snart sista helgen i denna lgh

Kommentarer
Postat av: Celina

Jag med, jag med ! :D :D

2008-09-24 @ 10:48:53
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Japp, vad kul det ska bli :) Var för länge sen som jag var hos dig...

2008-09-24 @ 12:02:22
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0