Krock

Happ, Har hänt en liten olycka idag............................
mamma o jag var till Ica maxi i kristinehamn..
Och jag backa, o backa på en annan bil, men min pappas bil oxå..
Känns lagomt kul, eller inte... Jäkla skit..
Bara för att man inte ser i sidospegeln med den nya bilbarnstolen, utanbara  i backspegeln som är inne i bilen, men där ser man ju inte vad som finns på sidan av bilen..
Men hon som jag krocka med fanns ju i sin bil och drar sedan två olika historier..
Först säger hon att hon backa samtidigt som mig, o sedan när jag medger och säger tt bilbarnstolen var ivägen, så säger hon att hon stog still.... Hmm ?!
Men det blir ändå jag som får betala självrisken, det var ju störstadels mitt fel...
Pappa sa att jag inte behövde, snäll som han är.. Men självklart ska jag göra det, är ju mitt fel, han är ju bara snäll och lånar ut bilen till mig ! jag kunde vänt mig om och titta när jag backa... Men icke icke..
Satte bilstolen i baksätet nu när jag kom hem, Men då ser man ju inte döda vinkeln istället, då man  måste titta bakåt när man byter fil o allt !
 Hmmmm... Mår väl inte så bra nu, Är så himla ledsen så de finns inte...

Ok, nog med det tråkiga..
Linnéa ställde sig upp i dag på fötterna, mot gåstolen.. Såå himla duktig är hon,det går så himla fort för henne nu! hehe. Så himl kul !
Fick även hyreskontraktet, så nu ska vi skriva under det !! :D

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0