Duktig

Vår tjej är så himla duktig med allt,
vet inte vad de har tagit till henne den senaste veckan typ, Hon har blivit en riktig vilding!

I tisdags då så ställde hon sig upp, har inte gjort de efter de, men försöker hela tiden.. Hon ställer sig på knäna mot allt!
Och idag så satte hon sig själv på rumpan efter att ha stått på knäna!
Hihi, så kul det är !
Hon pratar o tjoar hela tiden, kan dricka ur pipmuggen själv nu oxå.!

Inatt var hon jobbig, gjrorde antagligen ont i munnen, så hon skrek i typ 30 min !
men sånt som händer, självklart bör det göra as ont ju när tänderna ska spricka, o de e väl nätterna som drabbas !

Ska iväg på BabyCafé idag oxå =), alltid lika trevligt och roligt, för barnen oxå, tror det är super nyttigt att de får träffa andra barn oxå, !
O imorgon Kommer Celina :D

Kommentarer
Postat av: Celina

Hej vännen! Jag kommer imorgon istället! Får sjuss av pappa då! Hann inte packa och så igår och eftersom jag börjar så tidigt sa hann jag inte med det imorse heller..

Puss puss

2008-09-12 @ 08:08:34
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0