lite uppdatering

sitter hos mirjam nu o lånar hennes dator en liten stund !
 VI trivs som fisken i vattnet i den nya lägenheten, de e helt underbart, är så nöjd med vårt vardagrum som jag var lite skeptisk till i början på grund av tapeten ! Men nu e de skit snyggt, soffan gjorde verkligen mycket !
man kan dansa sig genom lägenheten om man vill för den är så stor ! Verkligen skillnad mot den andra!
Flytten gick oxå smidigt och bra har nästan fått upp allt, har typ 3 kartonger kvar bara, men de e Stefans!
Utan kära faster T hade det inte gått så smidigt och fått upp allt ! Hon är guld värd !

Idag ska mirre, filippa, jag och Linnéa gå till babysimmet, skönt med en liten prommenad !

App, nu har jag uppdaterat lite if ! Linnéa trivs oxå bra i lägenheten, finns så mycket plats för henne och krypa, hon är och undersöker allt !!

ha de gott, uppdaterar när jag hat illgång till internet igen, vi kommer förmodligen inte ha internet förns nästa månad, eller slutet på denna, beror ite på om vi har router ller inte, har inte så lång sladd så de räcker annars !

Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Vad skönt att allt har gått så bra :) Jag åfr komma och hälsa på nån dag sen och se hur allt blev !!



Hade gött !!

2008-10-06 @ 18:39:05
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Beetty

Tjeeena =)..

härligt med flytt, kom tillbaka snart o blogga vettja. hehe..

har hon fått ngra tänder än?

kraamar

2008-10-07 @ 12:01:25
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej :) härligt att ni trivs i nya lägenheten =) vart är det ni bor nu? Får ta o ses snart tkr jag ;D

2008-10-11 @ 12:05:06
URL: http://trize.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0