Linnnéa

sover så jag passar på och skriver lite . .


Idag har de inte hänt mkt, Linnéa o jag tog en prommenad i förmiddags bara..
Eftersom hon inte är helt kry så stannar vi hemma, vi tar bara prommenad.
men min mamma ska komma in o hälsa på idag !

Blir nog inte babycafé imorgon heller eftersom inte min gumma är bra, Men ska till BVC iaf på 8 månaders kontrollen, har ju även bytyit BVC nu när vi flyttat, så ska bli spännande och se hur de är på vårdcentralen i stan..
Synd bara att man måste åka hiss för att komma upp dit med barnvagn.. Är livrädd för hissar..
Men den bör nog vara bra eftersom den leder till en Vårdcentral ?!!

Näpp, nu ska jag stänga av datorn för dagen !! Som sagt kommer ju min mamma, o den kommer ju Stefan hem :D
Ha det gott

Älskar min underbara familj ! <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0