Känner

Mig väldigt skriv sugen nu faktiskt !
Men har väl inte så mycket att skriva om.. Ibland när man skriver är man inte ett dugg sugen men har hur mkt som helst att skriva, o ibland så vill man verklgen skriva o inte kan skriva något för de inte finns något att berätta !

Linnéa ligger just nu och sover,så ag tar mig en stund framför datorn,  hon ha vart vaken länge idag..
Vi har vart till affären o sen gjort mat !
Linnéa är nopg världens busigaste och klantigaste buseunge !
Hon reser sig mit verkligen allt, o hon hon ska ta Tv dosan från bordet o man säger ifrån blir hon gör arg, eller så as flinar hon, O vad gör man då ? man kan ju inte mkt mer än att skratta åt henne när hon ler så fillurigt mot en ! Hihi
Hon är verkligen världens underbarn ! Älskar henne ända ut så de värker i tårna, Hon är vår underbara ! Hihi

I förrgår fick jag även reda på att S vart här och plockat med vår disk när jag var i sthlm.. *Sussie exploderar då*
Ingen ska röra vårt hem, Stefan och jag sköter det själva, jag blir så förbannad !!!!!!!!
Hade vart skillnad om S Och Stefan hade ätit ihop eller ja, ni förstår stökat ner tillsammans, men nu var ju inte fallet så..

Bjuder på en bild oxå !!


Man kan inte bli mer underbar än vad denna lilla damen är ! Helt fantastisk !!
Visst är hon goooo ?! Älskar  henne mest av allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0