Imorgon

Åker jag till stockholm  ... Lägg märke till jag

Jagg imorgon åker jag helt ensam till stockholm, Utan gubbe o barn !
Ska bli as skönt att komma iväg i helgen och inte behöva tänka på tider, mat, sovning osv !
framför alls få sova en hel natt .. fast jag kommer nog vakna ändå sääkert, en lång sovmorgon för mig kommer vara typ 9 säkert  !Hihi
Men ack så mycket jag kommer sakna Linnéa, längtar faktiskt redan hem..
Har aldrig sovit utan henne, aldrig vart utan henne mer en ett par timmar på dagen (någon kväll ibland)
Ahh heregud, Mycket känslor i mig nu faktiskt ! Att inte kunna ha kontroll...
Men jag litar  fullt på Stefan, han är ju Linnéas pappa och känner henne väl och hon honom, så det ska nog gå bra !
Stefan har ju både mitt och Celinas nummer OM det är något ...
Hihi, aja nog om mina bekymmer över henne.. Jag ska iaf ha KUL!

Annars idag har vi vart på Babycafé, Mirre, jag o barnen tog en prommenad dit och hem ! Ca 2 timamr med andra ord  har vi gått .. riktigt skönt !!

Nu ska jag betala min biljett, bara C svarar i telefonen!
Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Vad skönt för dig :) Härligt, m,en det kommer att gå bra !!



Ta hand om dig i storstan !!



Kram

2008-10-23 @ 21:20:28
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Celina

JIPPIE!!

2008-10-24 @ 09:05:36
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0