Helg

Japp, nu är det lördag kväll o jag sitter vid datorn en pytte liten stund !
Idag så har Linnis och jag  vart i degerfors, först hos mirjams föräldrar, sen till min mamma o sen till min pappa som fyllde år !
Sen åkte jag och lämnade linnéa till Stefan och jag åkte vidare ut till karlsdal och hälsa på släckten o alla som var ute och fiskade, några firrar ha de fått iaf !

Sen fick sig P o R ett riktigt gott skratt åt vår bil, ojojoj, de kunde rabbla upp hur mkt fel som helst, de hade riktigt kul !
P öppnade motorhuven, och vi stog nere vid skön, o vad hör man, "hahaha" uppe vår bil !

Näåå, nu ska vi sätta hos framför Tv:n, imorgon blir det nog örebro en sväng, ska titta efterr lite lampor o sånt !

Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo värkligen, men ibland önskar jag livet för min snutt bara kunde stabileseras så hon mår bra iallafall än längre tid alltid äre ju nått nytt..och knappt man vågar börja med matpurre för hon kan bli hård eller diarre önskar jag kunde amma minst 1 år :P

2008-10-19 @ 11:50:02
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

2008-10-20 @ 09:52:51
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

jo hon mår allt bra lite hård i magen tror jag hon har inte bajsat igår och än så länge inge idag + att hon varit så gnällig..:/



hihi jo skulle vilka helamma 1 år det är så mysigt men dock går ju inte det..

2008-10-20 @ 09:54:16
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0