Undrar

Varför kan jag inte se hur många läsare jag har på min blogg ?!
Kan varken titta i internet explorer eller i mozilla?!  Skumt o trisst !

Dagen har väl vart sådär, började med en lång prommenad, först till stan o köpte en liten present till Stefan till imorgon, och sen gick vi runt nobel ! Mycket Skönt..Mirjam och filippa var med oxå,o Jesper såklart !

Har suttit ensam mer eller mindre hela dagen, eller nä, inte ensam, men Linnéa & Jesper, Men ingen vuxen människa!
Stefan har lagat vår bil som ska besiktas på fredag, 
Som vanligt gjorde han de i sista stunden istället för att ta lite pöompö..

Linnéa, va  kul idag igen, Hon va ute i hallen o jag grejade iköket, Jespers koppel ligger i hallen på golvet,  o då tar gon det över huvudet (kedjan som ska vara runt halsen på hunden) sen komme hon in i köket men kopplet efter sig, precis som en liten hund som ska ut o gå haha.. Så underbar är hon !
Sen har vi sovit en stund, det var göttans de !
Har även gjort mer barnmat idag, kokade torsk, men dillsås och grönsaker !

Ha det gott..
Älskar min Familj <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0