Stackas

Stackars min snutt, Hon mår inte så särskillt bra, eller jp, hon mår lite bättre idag än igår..
Men hon sov inget inatt typ, vi gjorde allt, hon vill everkligen inte, hon mådde inte bra..
Stefan tog tempen igårkväll, då va den uppe i 40.0.. Stackars stackars..
Nu när jag tog va den på 39.5, så fick hon alvedon på en gång o sen somna hon om !
Hoppas hon sover ett tag nu och tar igen natten ...

Ska få pappas bil sen kanske, ska ju åka till örebro ikväll och hämta Celina..
Linnéas farmor kommer hit och är hos Linnéa då, va meningen att Linnéa skulle dit, men inte när hon är så dålig nu ..

Igår kväll var jag på pysselkväll med bara mammorna på Öppna förskolan.
Va trevligt, dock är ju inte pyssel mitt största intresse direkt, men gjorde iaf en liten ljuslykta, av en  barnmats burk haha

Ha det gott, funderar på o gå o käka en macka !
Krams
Älskar min familj mest <3

Kommentarer
Postat av: Celina

God morgon vännen!

2008-11-28 @ 09:09:09
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0