Öppna

idag har vi varit på Babycafé, vart runt o kört lite kartonger o sånt som jag lånat ! Tack I för lånet !
Annars inte hänt så mkt..

Herrejösses vad de e halt på vägrna nu... de värsta av allt är att Stefan inte har vinterdäck på bilen än, o han ska åka från örebro o hem..  Gissa vem som är orolig, erbjöd mig att åka o hämta honom eftersom pappa har ju vinterdäck, men han ville inte de.. så hoppas han kommer hem hel, bilen skiter jag fullständigt i, men inte Linnéas pappa...

Kanske skriver mer ikväll !
Linnéa är jätte duktig och sover i eget rum, är så stol över henne och oss som tog steget och gav henne eget rum. !
I jag sover helt underbart skönt oxå, o våra kvällar blir annorlunda, ligger o läser och löser korsord, pratar i sängen, sitter vid datorn och ändå pratar med varandra  o så innan vi somnar, så himla underbart, !

Ha de gott !

Älskar min familj <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad kul att det verkar ha blivit lite bättre med du vet vad!

Puss o kram

2008-11-20 @ 19:57:06
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0