Lördagen =)

En mycket trevlig dag =)

Celina o nyström kom hit, celina o jag åkte till donken o köpte McFlurry Daim, Mummmaa va gott!
Pojkarna (Min Stefan o Nyström, Celinas Stefan) stannade hemma med Linnéa o spelade Hockey som alltid typ,
sen drog pojkarna iväg på Fotboll, då gick Celina, jag O Linnéa till stranden, 
vi hade kokat med kaffe innan, sen köpte vi med lite picknick o hade där nere .. jätte skönt.
satt där i typ 2½ timme..
sen åkte vi till Dfs o skulle överraska våra pojkar med att vi va hos Jimmy,
dit dom skulle efter fotbollen o grilla korv..
men de verkde inte bli såå glada, Stackars nyström som fick dras med min stefan som inte va i sitt allra bästa tillstånd!!  Hur hade de kommit hem utan oss ;)

aah de va min trevliga dag =)

Älskar Kaffe....

I dag ska vi åka till dfs o hälsa på min mor, som stefan lovade igår,, hahaaha KLANT!!..
ska gå o ruska liv i han o linnis nu!!
Bye bye !! 

image2


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0