Feber

Ah, igår kväll fick Linnéa Feber 38.9 typ...
Gav henne alvedon ( vilket jag inte skulle gjort)
Ringde SEN till sjukvårdsrådgivningen när jag läste på internet att bebisar inte ska ha feber..
Hon sa att vi skulle åka till akuten i örebro, men vi tog tempen igen o då hade den gått ner efter alvedonen!
så jag ringde igen och berättade det, då verkade hon bli sur!!!
Men vi kom surt överäns om att avvakta till idag och att jag skulle ringa barnaktuen idag istället!!

Men eftersom Linnéa inte har feber idag så tycker ja de känns lite dumt att ringa dit, så jag beslöt att ringa BVC
jag fick prata med en sköterska, som tyckte att hon på sjukvårdsrådgivningen tog i  o att hon skrämdes bara!! haha
Hon tyckte vi gjorde ett klokt beslut om att INTE åka in!!!!

Väntar på att BVC ska ringa, så ska jag få prata med tanten där ;)

aaah, herregud, de finns folk till allt!!!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0