Degerfors

Ska börja med att berätta att igår så vände sig Linnéa från Rygg till mage alldeless själv =)
Hihi, fast det händ ebara e ngång, men det kommer nog fler ggr!
Hon håller nog även på att få tänder, för hon drägglar sååå hemskt mycket..

Idag har vi vart i degerfors, vi började turen hos Mona ((pappas tjej )) där jag käka banan och drack kaffe
sen fortsatte vi till Amanda o hennes son Nicolai, som precis har lärt sig att krypa, såååå söt, hehe, de går rangligt men frammåt.. haaha
sen fortsatte vi hem till min pappa där ja käka glass,
sen åkte vi hem, då kom min farbror o hans fru!!
Näää, nu ska jag laga käk .....Mummmaaa

Celina förästen :
Min töntiga kusin såg att jag skrev.. haha:P Hihi


Kommentarer
Postat av: Celina

HAHAHAHA! Det är rätta takter :)

2008-05-14 @ 19:15:54
URL: http://raow.blogg.se
Postat av: Celina

Jag vet =( Men nu har jag snart gjort om allt som försvann. Pjuuh.

2008-05-15 @ 11:14:45
URL: http://raow.blogg.se

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0