peta in en pinne

I Brasan älskling........ Trallalaa
Lyssnar på denna just nu, är den inte för bra eller ?

Ååh idag har vi fått hem dopklänningen, åh vi testade den, vad VACKER min prinsessa va i den !
Men ingen får se mer än Faster A, o jag !
Resten får se på Dopet, o så kommer jag nog lägga ut bilder oxå!

Men iaf, Nu har Celina åkt=( Har haft det skitbra med dig gumman =)
som du sa, förängångs skull så har vi inte bara suttit o inte haft något o gjort, som vi gör när pojkarna är med varandra!!
Full rulle :D
Men du får komma nån mer gång! Annars så kommer jag ju till dig efter dopet!
Grrrrr, ska köra bil i Stockholm själv.. haha

Va ju oxå till BVC idag, åh vilken perfek tjej vi har,
Hon vägde nu 6720, o 63 Cm lång Ojoj, mer än vad jag cnhansa på ju..:P
Våran stora prinsessa nu!
Fick även massa info om smakisar:d tjoo (fast man har ju tjuvstartat lite iaf )
men jag skulle ge henne lite katrinplommonpurré på kvällen, en hon gallskrek =(
aja, får göra ett nytt försök idag med blomkål o Potatis istället!
Sen va jag till Degerfors o hämtade Papps bil, ska ju till örebro imorgon o träffa Linda! (ung mamma)


Vårt charmtroll
Mammas o pappas Charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnosen :D Saknar er!

2008-06-12 @ 18:50:48

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0