örebro

Idag var vi iväg till örebro med min kusin =) riktigt trevligt !!

Började på babyproffsen
Där jag inte köpte något faktiskt

Sen Galne gunnar köpte jag:
3 st diskborstar för 10 kr
2 5 litersfryspåsar
1 3 liters fryspåsar
termos

sen IKEA:
En ny sänghimmel till Linnéa
Skålar hon kan äta i
Hakklappar till Linnéa, (inte för att varken ja eller stefan använder de, men man vet ju aldrig med oss)
en stolsdyna till den hårda datastolen
mat
Bajspåsar

Sen Marieberg:
1 linne till mig
1 cardigan
o en hemlig present!!!!!

Oj vad de hade gjort om där inne, shitt, kände ju inte igen mig ju...

Har säkert glömt något..:P
Nu sitter jag iaf o väntar på Stefan ska komma hem. Han ska gå ut till pappas bil och hämta bilsterion som jag glömt där (jag lånar hans bil)...

Sovgott! De ska jag göra så fort Stefan kommit hem!

Älskar Stefan o Linnéa, hon är verkligen min skatt!
Hon va oxå JÄTTE duktig i örebro idag, så stolt att jag har en sån snäll dotter, hon protesterar inte mycket den tösen inte!!
Är det för att hon är nöjd? !


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0