GrrrRR

Detta gör mig så jävla förbannad!!!!!
Igår när jag stog och väntade på bussen intill stan så stog det en utländsk familj och oxå "väntade på bussen" trodde jag
Familjen bestog av 3 barn mellan ca 1½ -4-5 år och 2 vuxna, en mamma o en pappa!
Det kom en bil och tutade på dom i korsningen, de fick jätte bottom att packa ihop vagnen o deras saker, Bilen stannade vid hållplatsenn där vi står + några till... ALLA i familje hoppar in i baksätet o åker iväg utan bälte.. GRRRR
Fyfaan vad har folket för vett här i världen ??? Okej om det var 5 vuxna som satt i baksätet, men nu var det 3 barn oxå...
Fyfaan vad arg o lessen jag blev när jag ser detta...
Jag har verkligen börjat sett värdet på livet sen jag fick Linnéa, o så ser man detta, de e ju inte riktigt klokt!!

Aja, porten ska de börja stänga 19 här om dagarna!  För den som tänkt hälsa på oss menar ja..

O det går jätte bra o ge Linnis smakisar nu oxå, haha, hon verkligen grimaserar ibörjan men efter ett tag går de ner =)
Hon har fått, blomkål o potatis, majspurré och katrinplommonpurre...!!
Älskar min tjej Linnis!!!.

Nu ska jag nog gå o koka en kopp Kaffe eller två!!!

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0