gör

Gör si, gör så, gör si, gör så...
hon är de hon är de, du måste ju göra så o så o så..
ska du verkligen göra de ??

Fanfanfan, de e MITT barn JAG känner henne MER än NÅGON ANNAN!!!!!
jag VET oftast vad hon vill, jag känner hennes skrik MEST..
Jag kan hennes tider,..

Känns precis som om folk inte tror jag kan ta hand om mitt barn, folk som inte umgås med mig o Linnes på dagarna, som inte vet vad jag gör.. ska sitta o berätta för mig HUR och VAD jag ska göra med mitt barn.....
Är det för att jag är ung mamma som folk måste berätta för mig, folk som inte äns har egna barn sitter o berättar för mig...

Helt förstörd igår,låg o tänkte om jag verkligen klarar av detta, är jag en bra mamma ??
Jag vet ju att jag är världens bästa för Linnéa, de visar hon ju så väl...
Fast.. hon vet ju ändå inget annat..
De  e ju nästan bara jag ibland som kan trösa henne,, JAG är hennes trygghet!!!!!!
Ibland vill jag bara gå o gömma mig ensam med Linnéa, så ingen kan berätta för mig..

MEN,, det finns de som berömmer mig och tycker jag är jätte duktig o ta hand om Linnéa själv på dagarna!!
Jag säger ofta NEJ till barnvakt, jag vill ju vara med min tjej, jag älskar ju henne mest av allt!!


Nää, nu ska jag gå o byta BAJS blöja på henne, det stinker kärlek :D hihi
sen far de iväg till örebro med kusin =)

Ha de fint!!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Hm, jag förstår precis hur du menar där fast i en annan situation. Jag får alltid höra sådana idiot saker fast inom ett annat område - valen i mitt liv. Ang utbildning och arbete och om att jag vill ha barn tidigt m.m.



Puss

2008-06-19 @ 20:15:55
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman!

Som ja sagt tidigare är du tamefan världens goaste mamma! Linnea kunde inte fått en bättre mamma o pappa än dig o "S"!

Ni är så underbara tillsammans och mot henne!

Skit i alla som snackar skit! Du ÄR en bra mamma!!

O ingen vet bättre än dig vad hon vill, när jag är med er ser ja en superbra mamma med en nöjd o go unge

2008-06-19 @ 22:21:47
Postat av: martina

känner igen mig! har lungnat sig lite var värre när jag var 15 och gravid gud vad man fick höra!



nu e det itne lika mycket mm ja det hände en grej på dotterns förskola (står i min blogg) som jag vart jätte ledsen över!





det enda som finns e att vi står på oss tyärr försvinner nog itne dom här människorna som ska lägga sig i elelr ge kritik

2008-06-21 @ 22:53:48
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0