Gå klocka gå =)

För snart kommer Celina :D de e ju evigheter sen ju!!!!!
Ska hämta henne vid18 i dfs! =)
helgen o nationaldagen då
I fredags på nationaldagen så var vi i degerfors hela dagen typ
Stefan va med min mamma o Jorma o fiskade, jag va hos min pappa o hälsade på folket från götebrog!
Vi käkade pizza o hade allmänt trevligt!
I lördags Va Stefan, jag o Linnéa till örebro  o handlade lite, inte mkt, men en klänning till Linnéa, parasoll till vagnen o nappsak... typ, o en BH till mig...sen va vi ut till villingsberg o kollade en stund när pappa o folket fiskade
O idag har vi tagit en prommena till prix, o så har jag städat, för de sååg faan förgävligt ut här...

Annars har de inte hänt mkt,,
I torsdas skulle jag tagit studenten om jag inte haft Linnéa, men de får vänta lite..
Ångrar ju inte en sekund mitt hjärta...
Men visst kändes de när man såg o hörde alla omkring en som tog studenten, men jag har nya tag med skolan istället nu! ska bli skutkul o komma tillbaka sen faktiskt!

aah, livet rullar på med Linnéa, de har vart jätte skönt när Stefan vart ledig en exrta dag... Hatar hans jobb:P
men nu ska jag diska o så innan hon kommer:P

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0