=)

Nu är Celina här =) bättre o skriva sent änt aldrig:P
Fast imorgon åker hon igen
Igår så va vi till lunedet o drack milkshake, men den smaka typ bara mjölk o den skulle smaka blåbär..:P skumt.
Sen  va vi till Stan,
Jag köpte klänning Till Linnéa, Skjortor till Stefan, Linne o skjorts till mig
Celina köpte jordgubbar som vi hade till champange på kvällen, vi satt på ballkongen o drack champange o käkade jordbubbar, Mumms va gott, champange är ju inte mmin favorit direkt, men igår va de RIKTIGT gott o trevligt =)
Blev ju aldrig lite party sugen för de heller :P
Men vi hade det iaf jätte mysigt!!

Idag så va vi till stan igen och lämnade tillbaka skjortor jag,köpte till Stefan, o köpte en ny till honom
Och en käkade vi cluvbtoast med pommes på Café Paris, sen åkte vi hem till Celinas Svärisar, de hade köpt tårta o fika för att fira Celinas student lite =) Fast vi va såå mätta.. Trevligt!
O nu ikväll har vi inte gjort så mkt, mer än o tagit de lugn, lagat mat o spelat lite TV-spel!

O imorgon åker Celina hem, då ska Linnis o jag till BVC, hmm. hon kanske väger 6600 G eller nåt chansar jag på..
Stora tjejen nu!

Aja, nu e de j snart natta, så då ska jag lägga mig o kramas på min Stefan, va o gjorde de förut lite, men han skulle sova nu, o jag är itne så himla trött..:P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Celina

Har du tvättat bodyn?

2008-06-10 @ 23:41:02
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0