...

Jag kan le, jag kan skratta och jag skiner nästan alltid upp som en sol!!

Men jag har ett hjärta o en själ oxå, hur mår de ?
Just nu inte på topp direkt, kanske förlossningsdeprission ?
Men den borde väl inte komma så sent isf?
Jag är ju rik, jag har allt jag behöver, min Stefan o vår Linnéa
Vad mer skulle jag önska mig??? Inget mer!!!

Men det kanske inte beytyder att jag är lycklig för de..

Mitt problem till våra föräldrar?!
Har nog kommit på det, är det för att jag själv aldrig haft någon mormor/morfar/farmor eller farfar att se upp till och som tagit hand om mig som barn? är det därför jag inte kan släppa in Linnéas till hennes liv ?!
Jag kanske inte vet hur jag ska ta emot deras hjälp o allt!

Mitt humör?
Varför har jag det humöret jag har?
Har inte haft riktigt så hett som jag har nu förr ...
Jag ställer alltid till med bråk här hemma, kvittar vad jag säger eller gör...
Jag är aldrig nöjd! Kanske för att jag inte måra bra eller?
Stefan ör ju nästan aldrig hemma med oss heller...
Söka hjälp?
Ja tack!

har så mkt funderingar o tankar som far runt !!!
Vill åka till sthlm o träffa celina på hennes student,  Saknar henne, känns som evigheter sen, där ÄR evigheter sen
Kan ej, har ju min Linnéa här hemma, o Stefan jobbar o kanske ska på firma fest..=(
barnvakt? nej vem då? hon är så liten...

ha de fint allihopa!!
Nu ska jag mysa med Linnéa, sen kommer Stefan =):D

Kommentarer
Postat av: Ina

Men gumman...det är bara du hör av dig vet du...Kram

2008-06-02 @ 19:28:57
URL: http://livetmedina.blogspot,com
Postat av: Celina

Hej älskade vän =)
Bra att du börjar inse att "en viss person som du alltid bråkar med" kanske ska få träffa Linnéa någon gång då och då. Hoppas verkligen att du kommer på min student, det skulle göra hela dagen så mycket roligare. Jag ska till tandläkaren snart men jag ringer dig ikväll.
Puss puss (en till Linnéa också)

2008-06-03 @ 10:08:51
URL: http://raow.blogg.se

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0