bilder

Hello Igen! har väl inte hänt sådär jätte mycket sen sist, mer än att jag var ute o fiskade i söndags med Faster A och K
Fick tyvärr ingen fisk, A fick 3 st.. Men vad gör de, har ju ändå hela frysen full sen Stefan o H var ute i lördags..
I måndags hände de väl inte heller särskillt mkt, Inte i tisdags heller, va på stan en sävng o sen till mirre...
O idag va jag till sta igen med svärmora.

I morgon ska jag titta på LÄGENHET igen Jippiieee
 En 3:a i Ekeby.. får väl se om de e nåt o ha:D

, nu följer några bilder här, jag e ju gör dålig på o lägga ut kort på min tjej!!

,,

Min vackra ängel i vagnen..

..

Super duper happy!!

Moster matar mig hemma hos Mirjam o Filippa!

Moster matar mig!


Ok, fär väl lov att visa mig på bild då..... Den unga mamman med dotter=)

OKEJ, jag får väl lov att visa mig oxå då! Mor o dotter!



Mumms vad gott det är med Majspurré


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0