Soffa :D

Nu har vi äntligen köpt en ny soffa! Monza från Mio heter den..
Känns tungt,
Åka hemmifrån med massa pengar, komma hem tom.. hehe
får soffan om ca 6-7 veckor =)

Vi har Världens Finaste dotter Stefan o jag,
Jag är helt farsinerad av vad våra kroppar klarade av att göra, något så fint, att två människor kan göra något så underbart vackert ! Och vad en kropp klarar av att bära, min kropp här bärt och tryckt ut henne. helt fantastiskt..
Och vilken kärlek det finns till en sån liten människa, att man kan få så mycket av något så litet!!

Att just jag av alla människor skulle få den Lyckan av att vara mamma.

Är så Stolt över våran fina tjej, hon är vårt allt,  Älskar Linnéa Carolina <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0