OJjj

Att jag int ekomt på tidigare att de e såå skönt att vara ute o gå !!!
Linnéa o jag tog en lång prommenad nyss på 1 timme ca! o flr kommer de bli!!
Tänkte börja mitt nya liv nu! haha, nää men få bort 5 kg ca! så har lånat mp3 av min syster, så då känns de ju roligare o gå ut! de 
 O idag va de ju toppen väder att gå i! helt perfekt, ingen sol typ!!
Synd bara att jag körde op BAJS med vagnen, ARG jag blir på folks som itne tar upp efter sina djur!!

ah, annars har de inte hänt mkt, i Onsdags var Anna o hennes mamma här, fick en jätte mysig filt och två fina klänningar, en grön o en gul! hihi, tog på den gröna när jag o linnis skulle gå till stranden efter, o teija sa direkt attvilken fin klänning hon hade!

O igår då, tog vi dopkorten hos fotograf Saxin, tror jag kommer bli jätte nöjd! känns som så iaf! Och så tog han även nakenbilder på Linnis! Sen åkte  jag till dfs, först hos amanda o sen hos Sari, vidare till pappa.. en körde pappa mig till mirjam o filippa! Haha, han va såå rolig stackarn

ska berätta frånb början!
Han körde mig till mirjan, han undrade om ag vill ha hjälp upp, o de ville jag så han hjälpte ända in!
sen efter ett tag ringer de i mickes telefon ( de har portkod, o ringningen går till mickes Tele om man inte kan koden)
När de lagt på säger micke att det kommer någon till mig ? Vaa ska de komma någon som vill mig något hm till mirjam, de va en gubbe sa han sen! Pappa kom in till mirjam, Han bara
- Jag har låst ut mig, kan jag ta din nykel ?
-Haha, när kom du på de
-när jag skulle ställa in bilen i garaget
Så kunde han inte ringa heller, för han hade även mobilen hemma.. haha
O sen sa han att de va ju tur att han följde med upp o hjälpte mig, annars hade han inte vetat vad micke hete i efternamn, eftersom de inte står mijams där nere.. Aah  herregud, vad smart mig pappa är
O sen när han gått, ja då kommer micke o bara
- De va ju en jävla tur jag satt vid telefonen, den va ju på ljudllös!! Haha Kunde gå illa för min pappa igår!!

OLinnis har börjar sova lite kontigt ibland, kanske för att hon ine är mätt ? har bytit ut ett mål med gröt, men har intw ätiti upp allt!

Älskar min Linnis MEST !


Ojj vad jag har skrivit långt idag.. ursäkta!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Oroa dig inte söta du! Jag kommer, jag lovar =)

Puss o kram =)

2008-07-11 @ 15:22:16
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0